If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Днес направих следната тъпотия:
Понеже лятото свърши и изключих климатика оборотите почнаха да се разхождат нагоре надолу в движение и реших че ще махам кабел №15 /видяла жабата че подковават коня . . ./ Откачам аз таблото - слава богу без жертви, счупени щипки и т.н. и какво виждам отзад 3 букси всяка от които има пин 15 Явно няма нищо общо с таблото на 156 та ако може някой да разкрие коя жичка ще кълцаме
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Виж ,малко по-назад в темата има линк от английския форум,може и да пише нещо за 166-ца.Ако няма там виж в юзер менуала кой пин подава информация за движение от километража към компа.Това е кабела.
"Паля и тръгвам" не знам на какво се смееш, клатенето на обороти в движение няма нищо общо!
Сега сериозно,не бързай да режеш кабели,първо провери от какво клати и колко клати.Ако на свободна по инерция ти държи 1000,а като спреш падат на 850-900 е нормално.Успех.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Нищо няма да режа щото спря да клати трябва по често да си разкачам таблото. Колата си ги сваля като по книга на 1100 - спирам хоп 900, явно 2-3 дена не може да влезе в зимен режим Така и така го разкачих си смених поне 1 крушка
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Нищо няма да режа щото спря да клати трябва по често да си разкачам таблото. Колата си ги сваля като по книга на 1100 - спирам хоп 900, явно 2-3 дена не може да влезе в зимен режим Така и така го разкачих си смених поне 1 крушка
Радвам се че се е оправила.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.
Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.
Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.
е добре ама сме зацепени с петички много отдавна и проблема си го имама друго да ни посъветваш.
Не сте ли се замисляло защо клати само когато спирате? Демек когато натиснете съединителя и спирачките. Ако оставите колата да си спре сама без да спирачки ще спре без да ги клати. Има нещо в тая система която мисля да разгадя.
Не сте ли се замисляло защо клати само когато спирате? Демек когато натиснете съединителя и спирачките. Ако оставите колата да си спре сама без да спирачки ще спре без да ги клати. Има нещо в тая система която мисля да разгадя.
Аз лично в повечето случай когато знам че ще ми се наложи да спирам градско да речем, не ги натискам заедно - пускам на свободна от четвърта да речем, и след 1-2-3-4-5 сек натискам спирачките и не вярвам да съм единствения, има най - различни начини на спиране, и не мисля че това е проблема......всъщност аз нямам проблем с клатенето на обороти, просто изказвам мнение.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ако започне да ми клати и след презацепването бих се насоцил към кабелите от ламбдата,дебитомера,дросела и другите датчици към компа.С тая адаптивна система жабарите пак са надскочили себе си-всичко трябва да е идеално за да работи добре. Явно на празен ход компа си актуализира параметрите с които работи и затова клати. Ако имаме софтуера на компа можем да се насочим към причината но след като не го знаем единствения метод е стъпка по стъпка да елиминираме причината.
Comment